Η Πάτρα και το Αίγιο αποτελούν σύμφωνα με τις καταγγελίες της πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργατοϋπαλλήλων μετάλλου δύο από τις βασικές πύλες εισόδου ιταλικής μπετόβεργας αμφίβολης αξιοπιστίας η οποία στη συνέχεια χρησιμοποιείται και στα δημόσια έργα όπως οι υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομοι.
Σύμφωνα πάντα με τις καταγγελίες, η εισαγωγή γίνεται προκειμένου να μειωθεί το κόστος των έργων όταν την ίδια ώρα από την ελληνική χαλυβουργία απολύονται εργαζόμενοι και μονάδες βάζουν λουκέτο.
Αξιόπιστες πηγές αναφέρουν πως από τη χρήση τέτοιων εκτός προδιαγραφών υλικών δεν «γλιτώνουν» ούτε τμήματα της υπό κατασκευή «Ολυμπίας οδού». Ήδη στα χέρια του υπουργού υποδομών Μιχ. Χρυσοχοϊδη, ο οποίος επισκέφθηκε την πρωτεύουσα της Αχαϊας πριν από λίγα εικοσιτετράωρα βρίσκονται όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και με ενδιαφέρον αναμένεται η καταγραφή της απαιτούμενης αντίδρασης.
Ερωτηματικά ωστόσο γεννά το γεγονός, πως σύμφωνα με τις καταγγελίες οι αρμόδιοι ελεγκτικοί μηχανισμοί (κυβέρνηση) παρότι γνωρίζουν σιωπούν με αποτέλεσμα να λέγονται πολλά για δικομματική συμπαιγνία.
Πηγή: pyrgospress.blogspot.gr/
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου