Γράφει ο Θωμάς Κώτσιας
Συμπατριώτες και συμπατριώτισσες Ευρυτάνες,
Ξεκινώντας από τις εκλογές τον Μάη του 2012 σαν υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στο νομό μας και σε όλες τις μετέπειτα εκλογικές αναμετρήσεις, από χωριό σε χωριό, σε κάθε καφενείο, σε κάθε επαγγελματικό και εργασιακό χώρο, με το πρόγραμμα, τις προτάσεις, και τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ στο χέρι, όπως κάθε φορά διαμορφώνονταν μέσα από συλλογικές δημοκρατικές αποφάσεις, έφτασα έως στην μεγάλη ανατροπή με τις Εκλογές της 25ης Γενάρη.
Στις εκλογές αυτές, όπως και σε όλη την Ελλάδα έτσι και στην Ευρυτανία, η πλειοψηφία πίστεψε και εμπιστεύτηκε τη διακυβέρνηση της χώρας στην πρώτη κυβέρνηση της Αριστεράς, εναποθέτοντας τις ελπίδες της για έξοδο από την οικονομική κρίση, αναδεικνύοντας μάλιστα και για πρώτη φορά αριστερό βουλευτή στο νομό μας, μια εξαιρετική τιμή που βρήκε την έκφραση της στο πρόσωπο μου, μαζί με την ευθύνη μου να αναμετρηθώ με τις δεσμεύσεις που είχα αναλάβει.
Όμως μετά από τις γνωστές μαραθώνιες διαπραγματεύσεις με τους δανειστές, που μας οδήγησαν σε αυτή τη νέα καταστροφική για το λαό μας και ταπεινωτική για την πατρίδα μας συμφωνία- μνημόνιο, τα δεδομένα ανατράπηκαν πλήρως. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ προσχώρησε στη λογική των μνημειακών κυβερνήσεων, με τη θεωρεία του επίσης γνωστού από παλιότερα διλλήματος, μνημόνιο η χρεοκοπία, μαζί με Ν.Δ., ΠΟΤΑΜΙ, ΠΑΣΟΚ πού πρόθυμα έδωσαν την στήριξή τους, δικαιωμένοι από τις εξελίξεις (εξ’ άλλου τόσον αγώνα έκαναν στις Βρυξέλλες, για να επιβεβαιωθεί ξανά ο δικός τους μονόδρομος). Με τη νέα συμφωνία το κυβερνητικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ και οι προσδοκίες του λαού μας εγκαταλείπονται, η κυβέρνηση καλείται πλέον να εφαρμόσει ένα ακόμα σκληρό μνημόνιο, το περίφημο τρίτο μνημόνιο και μάλιστα απαρέγκλιτα και υπό αυστηρό έλεγχο τοποτηρητών, των τεσσάρων τώρα πλέον δανειστών μας, με συνομολογημένο και συμφωνημένο τον έλεγχο σε κάθε υπουργείο και σε κάθε νομοσχέδιο.
Διαβάστε περισσότερα »
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου