Επίσης, θέλω να συγχαρώ τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν ακούραστα δίπλα σας• και που σήμερα καμαρώνουν έχοντας εκπληρώσει το ύψιστο καθήκον τους προς εσάς και την κοινωνία.
Σε αυτή την αναμέτρηση δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Για τους μαθητές που τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που προσδοκούσανε, θα πρέπει να ξέρουν ότι οι ευκαιρίες της ζωής δεν σταματούν εδώ.
Διαβάστε περισσότερα »
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου