Με πρωτοβουλία της Ο.Ε.Σ. έγινε η πρώτη συνάντηση των αποδήμων Ευρυτάνων, το Σάββατο 29 Αυγούστου 2015, στο Θέατρο Βράχων ''Μελίνα Μερκούρη'' στον Βύρωνα και ένα χαμόγελο άνθισε στα χείλη όλων.
''Οι Ευρυτάνες που ανταμώνουν, οι Ευρυτάνες που δημιουργούν, οι Ευρυτάνες που αγωνίζονται, οι Ευρυτάνες που γιορτάζουν με τον ΄΄ ανθό της νεολαίας και της παράδοσης''.
Αυτό ήταν το μήνυμα της πρώτης συνάντησης των αποδήμων Ευρυτάνων, το Σάββατο 29 Αυγούστου 2015, στο Θέατρο Βράχων ''Μελίνα Μερκούρη'' στον Βύρωνα, και επιβεβαιώθηκε με τον πιο πετυχημένο, τον πιο όμορφο τρόπο στη πρώτη συνάντηση των απόδημων Ευρυτάνων ,ανά την υφήλιο, της Ομοσπονδίας Ευρυτανικών Συλλόγων, του Μοναδικού Δευτεροβάθμιου Συλλογικού Οργάνου , του Νομού Ευρυτανίας .
Η πρώτη συνάντηση των αποδήμων Ευρυτάνων ήταν αφιερωμένη στους αγώνες της Ευρυτάνικης αποδημίας και του Ευρυτάνικου αποδημητικού Κινήματος τα τελευταία χρόνια, αναδεικνύοντας την ιστορικότητα και τη διαχρονία των αγώνων και της ευποιίας των Ευρυτάνων. Το Σάββατο 29 Αυγούστου 2015, το απόγευμα, στο Θέατρο Βράχων ''Μελίνα Μερκούρη'' στον Βύρωνα, πολλοί Ευρυτάνες και φίλοι της Ευρυτανίας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Ομοσπονδίας Ευρυτανικών Συλλόγων και της Προέδρου της Αγγελικής Σκοτίδα, ανθίζοντας ένα μονάκριβο χαμόγελο στα χείλη όλων μας, στη δύσκολη εποχή της βαθιάς οικονομικής κρίσης.
Διαβάστε περισσότερα »
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου