ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Γιώργος Μεράντζας - Η Δίκοπη Ζωή!!!


Η δίκοπη ζωή!!!

Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Ερμηνεία: Γιώργος Μεράντζας

Απ' το κακό και τ' άδικο διωγμένο
κι όπως ενήστευες τη δίκοπη ζωή,
σε βρήκα ξαφνικά σημαδεμένο
να σ' έχει ο κάτω κόσμος ξεγραμμένο
κι ο πάνω κόσμος να `ναι οι τροχοί
που σ' έχουν στα στενά κυνηγημένο...


Και πήρες του καιρού τ' αλφαβητάρι
και της αγάπης λόγια φυλαχτό,
για να βρει πάλι ρίζα το χορτάρι
και πήρες την ελπίδα και τη χάρη,
ψηλά να πας να χτίσεις κιβωτό
με την ελπίδα μόνο και τη χάρη...

Μα πως να μην ξεχάσεις την αυλή σου
και την παλιά τη γνώμη καθενός,
όσους κρυφά περπάτησαν μαζί σου
να σημαδεύουν πάλι τη ζωή σου
και να σαι το πουλί κι ο κυνηγός
στις μαύρες λαγκαδιές του παραδείσου...

Κρυφά και φανερά σ' ακολουθούνε
οι συμμορίες κι οι βασανιστές
και ψάχνουν μέρα νύχτα να σε βρούνε,
μα δεν υπάρχει δρόμος να διαβούνε
γιατί ποτέ δεν ήταν ποιητές,
το χώμα που πατούν να προσκυνούνε.

ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ: Γιώργος Μεράντζας ….σαν τότε που είχα μαύρα μαλλιά και άσπρα όνειρα!
ΣΑΝ ΤΟΤΕ …Πού είχα καρδιά ακέρια…και ψυχή ολόφωτη!!
Σαν τότε …Που η Αγκαλιά μου άνοιγε και χώραγε αληθινούς, συνειδητοποιημένους, ακατάβλητους κι ατσάλινους συντρόφους!!! Τώρα έμεινε …μετέωρη!!!!
Σαν τότε …που δεν φανταζόμουν με τίποτα, πως τούτος ο Λαός… ο Λαός μου, θα βγει τόσο κιοτής…πως θα σκύψει το κεφάλι!!!!
Το ξανάγραψα: «Όποιος φοβάται πολύ είναι δειλός (κιοτής)…κι όποιος δεν φοβάται καθόλου είναι αναίσθητος».
Σήκω Λαέ …περήφανε Λαέ μου, δεν σου πρέπει ο ρόλος του …νεοραγιά!!!
Σήκω Λαέ μου…που είσαι;


Κράτησα την ψυχή μου ολόφωτη…για να μη χάσω τ’ άσπρα μας όνειρα!!!

Δημήτρης Ντόκας
 
ΥΓ: Αν εσύ βίωνες… τη συγκίνηση και το δάκρυ του συμμαθητή μου, χτες το μεσημέρι στον πεζόδρομο της Παπαστράτου στο Αγρίνιο, όταν μου εξομολογήθηκε την αγωνία του, για τα δυο άνεργα παιδιά του που σπούδασαν και σκέπτονται τη φυγή στο εξωτερικό…πως θα ένιωθες τώρα;
Αν εσύ βίωνες … για τρεις ώρες, το δράμα και το δάκρυ ενός 61χρονου, βαριά η λέξη αλλά θα την γράψω…εξαθλιωμένου Ανθρώπου, που μου πήρε το χέρι σήμερα,  ν’ ακουμπήσω τον βηματοδότη που έχει στο μέρος της καρδιάς, που μου είπε πως χρειάζεται 240 ευρώ για φάρμακα το μήνα και παίρνει σύνταξη 400 ευρώ…θα ήσουν ήρεμος;
Αν εσύ ένιωθες…ότι νιώθεις ΕΣΥ κι ότι νιώθουμε ΕΜΕΙΣ …θα έγραφες τόσο συγκρατημένα;
Αν εσύ βίωνες… την απόγνωση του μικροεπαγγελματία συναδέλφου μου, που μου εκμυστηρεύτηκε απόψε πως έκανε ρύθμιση των οφειλών του στον ΟΑΕΕ και την έχασε γιατί δεν πλήρωσε δόσεις…και δεν ξέρει πλέον τι να κάνει, έχει αφεθεί στην τύχη του… πως θα ’γραφες; 
Αν εσύ βίωνες… όσα αναπόφευκτα βιώνω καθημερινά, από εκμυστηρεύσεις αγαπημένων μου Ανθρώπων, που με εμπιστεύονται και θέλουν να μου πουν τον καημό τους για να ξεθυμάνουν, που μου φορτώνουν στην ψυχή πιότερα βάρη, πάνω απ’ τα δικά μου,  που θέλω δεν θέλω …μπορώ δεν μπορώ πρέπει να τ’ αντέξω… θα ’γραφες τόσα λίγα;

Εδώ αποκάτω….δεν υπογράφει κανένας… υπόγραψε ΕΣΥ αν τ’ αντέχεις!!!


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Δυτική Ελλάδα

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video