Πήγε στη ΔΕΗ λίγο μετά τις 7.30 το πρωί και πήρε νούμερο προτεραιότητας 85, ενώ η προσέλευση συνεχιζόταν με αποτέλεσμα να εκδίδονται χαρτάκια προτεραιότητας με αριθμούς 160, 170, 180 κλπ.
Ο ίδιος τρεις φορές δεν είχε προλάβει να εξυπηρετηθεί καθώς, όπως επισημαίνει, παρά το γεγονός ότι οι υπάλληλοι ήταν συνεπείς στην εργασία τους, εν τούτοις οι υποθέσεις απαιτούσαν πολύ χρόνο με αποτέλεσμα να υπάρχει καθυστέρηση και να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι.
Την ώρα που μια διακοπή ή σύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος είναι μια διαδικασία συχνή και συνηθισμένη. Η αγανάκτηση ήταν μεγάλη πολλές φορές λόγω της πολύωρης αναμονής.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου