ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η Πάτρα φιγουράρει πανελλαδικά ως δεύτερη στην αύξηση κλειστών καταστημάτων

Η Πάτρα φιγουράρει πανελλαδικά ως δεύτερη στην αύξηση κλειστών καταστημάτων – Όλη η έρευναΗ αγορά της Πάτρας εμφανίζει τη δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση ως προς το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων που απογράφηκαν. Η αύξηση αυτή που είναι της τάξης του 1,8% έρχεται να ανατρέψει την τάση αποκλιμάκωσης του φαινομένου των κλειστών καταστημάτων που παρατηρήθηκε την τελευταία διετία,σε αντίθεση με την στασιμότητα στα ποσοστά των κλειστών επιχειρήσεων Αττικής, Θεσσαλονίκης που κατέγραψε το ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ τον Σεπτέμβριο.
Βελτίωση της εικόνας της αγοράς διαπιστώθηκε στις περιοχές υψηλού εισοδήματος και επιδείνωση σε περιοχές χαμηλού εισοδήματος. Το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας παρουσίασε μια οριακή αύξηση μισής ποσοστιαίας μονάδας και επανέρχεται στα επίπεδα που κυμάνθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 ανακόπτοντας έτσι την πτωτική τάση που παρατηρήθηκε το προηγούμενο εξάμηνο. Καθεμιά από τις τέσσερις ξεχωριστές εμπορικές ζώνες της Αθήνας έχει διαφορετική «αντοχή» απέναντι στο φαινόμενο των «λουκέτων».
Έτσι, όπως αναφέρει το pelop.gr,  «εμπορικό τρίγωνο» παρουσιάζει το μικρότερο ποσοστό κλειστών επιχειρήσεων συγκριτικά με τις υπόλοιπες εμπορικές ζώνες (22,3%) ποσοστό που αυξήθηκε όμως ελαφρά από τον Μάρτιο 2016 που ήταν (21,2%). Ακολουθεί το «Κολωνάκι» διατηρώντας σταθερό ποσοστό (24,9%) σε σύγκριση με την προηγούμενη καταγραφή. Σε χειρότερη θέση εξακολουθούν να βρίσκονται η ζώνη των «Εξαρχείων» με 34,6%, καθώς και η ζώνη κεντρικών οδικών αρτηριών (Σταδίου, Πανεπιστημίου και Ακαδημίας) με 33,1%, που ωστόσο εμφάνισαν μια ισχνή βελτίωση.
Η εμπορική αγορά του Πειραιά εμφανίζει σχετικά μειωμένα κλειστά καταστήματα σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο. Η ισχνή αυτή μείωση (0,3%) επαναφέρει το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στα επίπεδα του Σεπτεμβρίου του 2015. Για τον Πειραιά φαίνεται ότι το εμπορικό κέντρο συρρικνώνεται γεωγραφικά, και περιορίζεται στην ονομαζόμενη ζώνη «Κέντρο Πειραιά» όπου εκεί παρατηρείται πολύ υψηλή συγκέντρωση επιχειρηματικής δραστηριότητας γεγονός που αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ζώνης αυτής έναντι των άλλων δυο, το οποίο είναι ένας κύριος παράγοντας που περιορίζει αρκετά το ποσοστό των λουκέτων (28%). Η διαφοροποίηση αυτή δείχνει ότι το έντονο φαινόμενο των κλειστών επιχειρήσεων δεν πλήττει με την ίδια σφοδρότητα το «κέντρο του Πειραιά» σε σύγκριση με τις άλλες δυο περιοχές-ζώνες (Λιμάνι και Τερψιθέα), οι οποίες σημειώνουν ποσοστό κλειστών στο επίπεδο του οριακού ποσοστού του 40%.Στην εμπορική αγορά του Περιστερίου διαπιστώνεται η τρίτη υψηλότερη αναλογία κλειστών επαγγελματικών στεγών (30%) σε σχέση με το σύνολο των απογραφόμενων περιοχών. Το γενικό ποσοστό κλειστών στο κέντρο του Περιστερίου, παραμένει στο επίπεδο του 27%, ενώ στην Β ζώνη του Περιστερίου (Άγιος Ιερόθεος) το φαινόμενο των λουκέτων είναι σημαντικά εντονότερο (37%).
Η εμπορική αγορά της Καλλιθέας εμφανίζει την υψηλότερη αναλογία κλειστών καταστημάτων σε σύγκριση με τις υπόλοιπες 6 αγορές της Αττικής, έχοντας υπερβεί το επικίνδυνο όριο του 40%. Ωστόσο, στην καταγραφή Σεπτεμβρίου 2016 σημειώνεται μια ισχνή μείωση της τάξης του 0,2%, η οποία δεν αποτελεί όμως κάποια ένδειξη που να επιτρέπει περιθώρια αισιοδοξίας όσον αφορά τη συγκεκριμένη εμπορική περιοχή.
Το μικρότερο ποσοστό κλειστών καταστημάτων σημειώνεται στη Γλυφάδα (10,7%), μια αγορά με μεσοαστική φυσιογνωμία, που εξυπηρετεί σημαντικό τμήμα των καταναλωτών των νοτίων προαστίων. Μάλιστα το ποσοστό αυτό μειώθηκε σε σύγκριση με την προηγουμένη καταγραφή (12,3%)Το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στη Γλυφάδα βαίνει διαρκώς μειούμενο και αποτελεί το χαμηλότερο ποσοστό όλων των περιοχών που καλύπτει η παρούσα έρευνα.Η σημαντικότερη αύξηση σε επίπεδο κλειστών καταστημάτων που εντόπισε η παρούσα καταγραφή (Σεπτέμβριος 2016) αφορά τη Νέα Ιωνία όπου το ποσοστό των κλειστών επιχειρήσεων αυξάνεται κατά περίπου τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες, ανακόπτοντας έτσι τις τάσεις σταθεροποίησης που παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους φτάνοντας το 24%.
Το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στην Κηφισιά εμφανίζει μείωση για 5ο διαδοχικά εξάμηνο φτάνοντας σε ποσοστό 18,1%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση αυτή είναι η μεγαλύτερη που έχει μέχρι στιγμής παρατηρηθεί στην εν λόγω περιοχή.
Αντίστοιχη εικόνα με τις υπόλοιπες αγορές των βορείων προαστίων εμφανίζει και το Μαρούσι (17,3) από (18,1%) όπου η τάση της διαχρονικής μείωσης των κλειστών καταστημάτων παρατηρείται και εδώ με μικρότερα όμως ποσοστά. Στην εν λόγω αγορά το κλειστά καταστήματα μειώνονται κατά 0,8% και είναι η δεύτερη συνεχόμενη μείωση που παρατηρείται. Η περιοχή του Χαλανδρίου φαίνεται να εμφανίζει τάσεις σταθεροποίησης σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο καθώς τα κλειστά καταστήματα κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα (19%).
Το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί στο 26,7%.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Δυτική Ελλάδα

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video