Τις τρεις προτάσεις για τη χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από τον πολεοδομικό ιστό της Πάτρας, παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στη συνάντηση που είχε σήμερα με τον Δήμαρχο Κώστα Πελετίδη. "Η μία προβλέπει να φτάσει ο σιδηρόδρομος μέχρι τον Άγιο Διονύσιο. Το υπόλοιπο κομμάτι του σιδηροδρόμου να είναι έξω από την Πάτρα με συγκεκριμένο προϋπολογισμό με τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα που έχει αυτή η λύση, δηλ. ένα μακρύ χρονοδιάγραμμα λόγω του υψηλού κόστους του έργου.
Οι δύο άλλες λύσεις προβλέπουν την υπογειοποίηση από τον Άγιο Διονύσιο μέχρι τον Άγιο Ανδρέα. Η μία λύση προβλέπει τη χρησιμοποίηση της υπάρχουσας όδευσης, η δεύτερη έχει όδευση μέσα από το λιμάνι για διπλή γραμμή. Και οι δύο λύσεις προβλέπουν την ωρίμανση του έργου για ελαφρύ τρένο στις συνοικίες της Πάτρας και την ένταξη τους στον προαστιακό", δήλωσε ο κ. Σπίρτζης, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες της εφημερίδας "ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ". Ο Υπουργός πρόσθεσε πως γίνεται μία ουσιαστική συζήτηση με τους φορείς της πόλης. "Εμείς θα περιμένουμε όταν ο Δήμος θα είναι έτοιμος και οι υπόλοιποι φορείς να συναντηθούμε πάλι για να δούμε τα υπέρ και τα κατά, ώστε από κοινού να αποφασίσουμε για τις βέλτιστες λύσεις. Σχετικά με το κόστος ο κ. Σπίρτζης επισήμανε πως το ενδεχόμενο η γραμμή να βγεί έξω από την πόλη ξεπερνά κατά πολύ τη χρηματοδότηση που μπορεί να δώσει το Υπουργείο, ενώ οι δύο άλλες λύσεις αγγίζουν το ποσό των 250 εκ. ευρώ.
ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Φάκελο με τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, που αναφέρονται στις διεκδικήσεις του, για τα έργα που έχει ανάγκη η πόλη και που αποτέλεσαν αιτήματα της τελευταίας κινητοποίησης (αντιπλημμυρικά, αντισεισμικά, έργα υποδομών, ύδρευσης, αποχέτευσης, μαζικές μεταφορές, τραμ, νότια χάραξη της εθνικής οδού Πατρών - Πύργου), παρέδωσε ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης στον Υπουργό Υποδομών. Του έδωσε επίσης τα υπομνήματα της Δημοτικής Αρχής, που αφορούν τη διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα, τη νότια χάραξη της Πατρών - Πύργου, τα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας, την κατάργηση των διοδίων. Ο Δήμαρχος επανέλαβε ότι η Δημοτική Αρχή καθορίζει τη στάση της από τη σκοπιά της υπεράσπισης των αναγκών, των δικαιωμάτων, της ζωής της λαϊκής οικογένειας. "Ανάγκες που έχουν να κάνουν με την ποιότητα ζωής, την αναψυχή, την πρόσβαση στη θάλασσα. Έχοντας αυτό ως αφετηριακή γραμμή, ο Δήμος είναι προσανατολισμένος και συνεχίζει να διεκδικεί την περιμετρική διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα, με κάθετη σύνδεση του Λιμανιού στο ύψος της ιδιοκτησίας του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε., και στη Βιομηχανική Ζώνη. Ταυτόχρονα διεκδικούμε την συνέχιση και την επέκταση του προαστιακού σιδηρόδρομου, από Κάτω Αχαΐα μέχρι Ψαθόπυργο ή και Αίγιο.
Επί των θέσεων της Δημοτικής Αρχής, για το θέμα της διέλευσης της σιδηροδρομικής γραμμής, παρουσιάστηκαν από τον Υπουργό οι απόψεις της κυβέρνησης, οι οποίες θα μελετηθούν και θα παρθούν αποφάσεις από τα όργανα του Δήμου. Αναφερόμενος ο Δήμαρχος στο έργο της Ολυμπίας Οδού και στις μεγάλες καθυστερήσεις τόνισε πως η σημερινή κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες, υλοποιώντας την γενικότερη στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχουν παραδώσει με τις περιβόητες συμβάσεις παραχώρησης και τις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα στο κεφάλαιο με ληστρικούς όρους. Αποτέλεσμα, ο λαός που πληρώνει τους επιχειρηματικούς ομίλους για την κατασκευή των έργων, να ξαναπληρώνει για τη χρήση τους.
Η άμεση κατάργηση όλων των διοδίων αποτελεί ώριμο και δίκαιο αίτημα και πρέπει να ικανοποιηθεί τώρα. Ο Δήμαρχος ζήτησε από τον Υπουργό, να επισπευσθούν τα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στις περιοχές Ρίο, Αγ. Βασίλειος, Αραχωβίτικα, Δρέπανο, Ροδινή και Ψαθόπυργος, γιατί η παντελής απουσία αντιπλημμυρικής θωράκισης εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ζωή και την περιουσία των κατοίκων. Τέλος, ενημέρωσε τον Υπουργό για τις μεγάλες κατολισθήσεις στη Δημοτική Κοινότητα Μοίρα που είχαν ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό μιας ολόκληρης περιοχής και ζήτησε την υλικοτεχνική υποδομή και οικονομική αρωγή του Υπουργείου, για άμεσες παρεμβάσεις στην οδό", αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν οι Αντιδήμαρχοι Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Περιβάλλοντος και Έργων Υποδομής, Παύλος Στάμος, και Αρχιτεκτονικού έργου, Καθαριότητας - Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, Χρήστος Κορδάς.
Πηγή
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!
Home
Αχαΐα
Δυτική Ελλάδα
Πάτρα
Συνάντηση Σπίρτζη - Πελετίδη: Στο τραπέζι η υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).
ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!
ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου