ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η Αλήθεια κόστος έχει … ενσυνείδητα από παιδί την πλήρωσα και την πληρώνω μέχρι και σήμερα!!!


Αυτά τα παιδιά…  που πριν από τριάντα πέντε χρόνια ήταν παιδιά!
Για μένα … παιδιά είναι ακόμα!
Παιδιά θα ’ναι πάντα … όσο μπορούν να κρατούν την παιδική τους ψυχή!!
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ….  Που δώσανε… δε γράφω «δώσαμε»… γιατί θα πάρω τη βαριά της ζήσης μας ευθύνη και πάνω μου,  την αγάπη τους για τον ΑΝΘΡΩΠΟ!!!

Δεν ξέρω … τρελάθηκα….
παρατρελάθηκα…. «τρελός είμαι για σας μια ζωή»… Γράφω σαν να φεύγω τώρα απόψε απ’ τη ζωή!
Απόψε….

Α … και για να μην κρύβομαι… «τελέψω η δεν τελέψω τούτη μου τη γραφή… και σας αποχαιρετήσω»… Ολόρθος θα φύγω!

Όπως έζησα και ζω … αγονάτιστος, ατσάλινος … κι αληθινός!

Η Αλήθεια κόστος έχει … ενσυνείδητα από παιδί την πλήρωσα και την πληρώνω μέχρι και σήμερα!!!

Την αλήθεια την πλήρωσα και την πληρώνω… την βίωσα και τη βιώνω…  με τον παραγκωνισμό…  την απόρριψη … την αδίκια…. Την άδικη επίθεση … τη βάρβαρη…  κάθε τόσο επίθεση … στην ταπεινή ύπαρξή μου!
ΟΧΙ … γι’ αυτό που είμαι… αλλά για ΟΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΩ!!!

Α… και για να ’χω λόγο για σένα να γράφω… η να μη γράφω…. Δημοσίευσε το βίο και την πολιτεία σου …

Αν με πείσεις για τα δρώμενά σου… με την ψυχή μου θα υπογράφω!!!

Προς το παρόν … την υπογραφή μου την θέτω …υπό των σκέψεών μου!!!

ΥΓ: Τούτο το κείμενό μου… δεν επιτρέπω σε κανέναν να το αναδημοσιεύσει… αν δεν πάρει την έγκρισή μου.-

Δημήτρης Ντόκας 

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Δυτική Ελλάδα

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video