ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πάτρα: Η ΟΕΒΕΣΝΑ ζητά την πλήρη υπογειοποίηση του σιδηρόδρομου

Πάτρα: Η ΟΕΒΕΣΝΑ ζητά την πλήρη υπογειοποίηση του σιδηρόδρομουΣε ανακοίνωση της ΟΕΒΕΣΝΑ παίρνει θέση για το θέμα της διέλευσης της σιδηροδρομικής γραμμής του ηλεκτροκίνητου τρένου, από τον αστικό ιστό της Πάτρας.
Πιο αναλυτικά τονίζει τα εξής: «Η θέση της Ομοσπονδίας μας, είναι πάγια εδώ και 20 χρόνια και αποδεικνύεται με τις αποφάσεις του Διοικητικού μας Συμβουλίου και την αλληλογραφία μας με τους τοπικούς φορείς, αλλά και την κεντρική εξουσία. Πάντοτε ζητούμενο ήταν ο εκσυγχρονισμός των συγκοινωνιών στην πόλη μας και  αυτό δεν αλλάζει ανάλογα με τις φρούδες υποσχέσεις των πολιτικών και τους ανταγωνισμούς των παρατάξεων και των κομμάτων για πολιτικό όφελος ή τις οικονομικές και άλλες σκοπιμότητες της ΕΡΓΟΣΕ.
Υπενθυμίζουμε λοιπόν ότι η ΟΕΒΕΣΝΑ έχει προτείνει πλήρη υπογειοποίηση  του σιδηροδρόμου στον ιστό της πόλης, από την περιοχή πριν την Αγυιά ως και μετά τις Ιτιές. Έχουμε συστήσει να γίνει βύθιση της σιδηροδρομικής γραμμής κατά την διέλευσή του τρένου από τις συνοικίες και να κατασκευαστούν επίπεδες γέφυρες, ώστε να μην αποκόπτονται οι συνοικίες, ούτε να δημιουργούνται τείχη που θα υποβαθμίζουν τις περιοχές της πόλης και θα δημιουργούν εικόνες γκέτο.
Επιμένοντας στην ορθή κατασκευή του σιδηροδρόμου με σχεδιασμό μεγαλόπνοου έργου (όπως στην πραγματικότητα πρέπει να είναι), θα εξυπηρετήσει την πόλη μας σε βάθος χρόνου και όχι περιοριστικά για μια δεκαετία και ουσιαστικά επενδύουμε στο μέλλον και αφήνουμε ένα σπουδαίο έργο στις επόμενες γενιές.
Αυτόματα, με την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής, αποκτά ταυτόχρονα η πόλη και ΜΕΤΡΟ, αφού ο προαστιακός θα χρησιμοποιεί την υπόγεια αυτή γραμμή και τους υπόγειους σταθμούς που θα δημιουργηθούν.
Χτίζεται έτσι σταδιακά το υπόβαθρο ώστε μέσα στα επόμενα χρόνια να κατασκευαστούν και κάθετες υπόγειες γραμμές με στόχο στο απώτερο μέλλον να δημιουργηθεί ολοκληρωμένο δίκτυο ΜΕΤΡΟ, που θα καλύπτει την ευρύτερη περιοχή των Πατρών και των Προαστίων της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας. Αυτό είναι απαραίτητο για μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη και είναι αυτονόητο ότι το δικαιούνται και οι πολίτες – κάτοικοι των Πατρών και σαφώς βελτιώνεται η ποιότητα ζωής τους.
Τέτοιες επενδύσεις και κατασκευές που αφορούν το απώτερο μέλλον, πρέπει να γίνονται χωρίς εκπτώσεις. Σημειώνουμε ότι το κόστος και οι προϋπολογισμοί που παρουσιάζονται από την ΕΡΓΟΣΕ και την Κεντρική Πολιτεία είναι συχνά παραπλανητικοί και αυτοαναιρούνται στις διαφορετικές μελέτες που παρουσιάζουν ανά καιρούς.
Με τον τρόπο αυτό προσπαθούν να δημιουργήσουν σύγχυση και να εκβιάσουν τους πολίτες και την τοπική κοινωνία να δεχτεί ένα έργο ημιτελές και πρόχειρο χωρίς προοπτική και μέλλον, που δεν θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες των μεταφορών που θα μπορούσαν να καταστήσουν την Πάτρα σπουδαίο διαμετακομιστικό κέντρο, συνδυασμένων μεταφορών, με τη σύνδεση του σιδηροδρόμου με το λιμάνι, το ΒΙΟ.ΠΑ, την ΒΙ.ΠΕ και το αεροδρόμιο του Αράξου, το οποίο είναι το ζητούμενο και όραμα για εμάς.
Για όσους θεωρήσουν τις θέσεις μας ουτοπικές και βιαστούν να μας κατηγορήσουν για μεγαλοϊδεατισμό και πλειοδοσία ή ότι οι προτάσεις μας απλά δημιουργούν εντυπώσεις, θα υπενθυμίσουμε ότι με επιμονή και  σθεναρές προσπάθειες 20ετίας, η πόλη μας απέκτησε ένα σύγχρονο Βιοτεχνικό Πάρκο (ΒΙΟ.ΠΑ), ενώ αντιθέτως με τον συμβιβασμό και την υποχώρηση, το Φυσικό Αέριο θα έρθει στην πόλη μας ανορθόδοξα και με ξεπερασμένο τρόπο και όχι με αγωγό, όπως γίνεται παγκοσμίως.
Επισημαίνουμε ότι ακόμα και στην Τρίπολη και στην Μεγαλόπολη, περιοχές υποδεέστερες πληθυσμιακά και επιχειρηματικά της Πάτρας η οποία είναι η πύλη της Δυτικής Ελλάδας, το φυσικό αέριο έχει πάει με αγωγό. Αποδεικνύεται λοιπόν ότι το θέμα είναι πολιτικό και όχι τεχνοκρατικό ή οικονομικό. Σε αυτά τα πλαίσια θα πρέπει λοιπόν να ενεργήσουμε ώστε να έχουμε θετικό αποτέλεσμα.
Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της πόλης δεν πρέπει να συμβιβαστούμε με αυτές τις πρόχειρες προτάσεις. Πρέπει να επιμείνουμε στην ορθή και ολοκληρωμένη κατασκευή του σιδηροδρόμου, όπως ακριβώς σύσσωμη η τοπική κοινωνία επέμεινε και κατάφερε να αποδοθεί το θαλάσσιο μέτωπο στην πόλη. Σε ό,τι λοιπόν αφορά την ΟΕΒΕΣΝΑ, αυτά πρεσβεύουμε και για αυτά θα αγωνιζόμαστε διαχρονικά και ως την επίτευξή τους».

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Δυτική Ελλάδα

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video