ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων πίσω από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης

Αγανάκτηση προκαλεί το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης το Σάββατο 13/5 που έχει κόστισε 3 νεκρούς μέχρι στιγμής και αρκετούς τραυματίες, πέρα από τις σημαντικές υλικές ζημιές. Η αγανάκτηση προέρχεται από το γεγονός ότι η ζωή και το...
ασφαλές ταξίδι των επιβατών και του προσωπικού περιφρονούνται από τη νεοφιλελεύθερη πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων που απαξίωνε τον ΟΣΕ για χρόνια και κορυφώθηκε με το ξεπούλημα στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A σαν αποτέλεσμα του 3ου μνημονίου. Αυτή η πολιτική είχε σαν βασικά εργαλεία την υποχρηματοδότηση, τη μεθοδευμένη υποστελέχωση με μετατάξεις ειδικευμένου προσωπικού και μηδενικές προσλήψεις, την παράδοση λειτουργιών του ΟΣΕ σε εργολάβους και ιδιώτες, τη λειτουργία με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Τσαλαπατήθηκε το δικαίωμα στη μετακίνηση με ασφαλείς, οικονομικές σιδηροδρομικές συγκοινωνίες που σέβονται τα δικαιώματα εργαζομένων και το περιβάλλον. Θα μπορούσε να το προσφέρει ο ΟΣΕ που είναι δημιούργημα της δουλειάς των εργαζομένων και της χρηματοδότησης από το υστέρημα του λαού. Οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ όμως επέλεξαν να τον απαξιώσουν για να στηρίξουν τα συμφέροντα των επιχειρηματικών συμφερόντων στις μαζικές συγκοινωνίες (ΚΤΕΛ, αεροπορικές εταιρίες) και να προωθήσουν την ιδιωτικοποίηση, ενώ η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ολοκλήρωσε το έγκλημα πουλώντας τον και μάλιστα πολύ φτηνά, αφού όλοι μαζί έριξαν πρώτα την αξία του. Και ως συνήθως οι «επενδυτές» έρχονται να αρμέξουν το κοινό που έχει ανάγκη τις συγκοινωνίες και δεν βάζουν δεκάρα για συντήρηση, υποδομές και δίκτυα.
Είναι λαϊκή απαίτηση να μην υπάρξει συγκάλυψη στα αίτια του τραγικού ατυχήματος. Να αποδοθούν ευθύνες, να μην στοχοποιηθεί το προσωπικό και να δοθούν αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων, τους τραυματίες και όσους υπέστησαν υλικές ζημιές.
Η διεθνής εμπειρία δείχνει ότι η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων φέρνει αύξηση των ατυχημάτων σε σημείο που παύει το τρένο να είναι ένα ασφαλές και φιλικό για το περιβάλλον μέσο μεταφοράς.
Για να μη συνεχιστεί ο καταστροφικός κατήφορος είναι ανάγκη η άμεση εθνικοποίηση του ΟΣΕ και η ενοποίηση όλων των σχετικών εταιριών και φορέων σε μια δημόσια υπηρεσία σιδηροδρόμων, με εργατικό και κοινωνικό έλεγχο. Με αξιοποίηση των υποδομών και του προσωπικού, με προσλήψεις για να καλυφτούν οι επείγουσες ανάγκες και στόχο να εξασφαλίσει φτηνές, ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές, με σεβασμό στα δικαιώματα των εργαζομένων και το περιβάλλον.
ΑΝΤΑΡΣΥΑ 


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Δυτική Ελλάδα

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video