Πρωτοβουλία προκειμένου να κατασκευαστεί ένα καινούργιο και σύγχρονο κτίριο που θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις ώστε να στεγαστεί και να λειτουργεί εκεί το Δημόσιο ΙΕΚ της Πάτρας, αναλαμβάνουν οι σπουδαστές του. Αυτή την στιγμή το Δημόσιο ΙΕΚ της Πάτρας αριθμεί 622 σπουδαστές και συστεγάζεται στο σχολικό συγκρότημα που βρίσκεται στην είσοδο της Κανακάρη και της Μίνι Περιμετρικής.
Δηλαδή ουσιαστικά φιλοξενείται για κάποιες λίγες ώρες την ημέρα στις ίδιες εγκαταστάσεις όπου λειτουργούν τα 2ο, 5ο, 6ο ΕΠΑΛ και το 2ο Ε.Κ.. Όπως μας εξηγεί ο σπουδαστής Ανέστης Λάγκης που έχει αναλάβει να συντονίσει τις προσπάθειες των συμφοιτητών του, το ΔΙΕΚ Πάτρας εδώ και χρόνια δεν διαθέτει αυτόνομο δικό του λειτουργικό κτίριο ενώ εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό σπουδαστών της Πάτρας αλλά και της Δυτικής Ελλάδας για κατάρτιση και πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ ως κέντρο πιστοποίησης Δυτικής Ελλάδας.
Οι χώροι αποθήκευσης είναι ανύπαρκτοι για τη φιλοξενία του παλαιού αρχείου του ΙΕΚ Πάτρας, του αρχείου του 2ου ΙΕΚ Πάτρας που έκλεισε και των αρχείων άλλων ΙΕΚ. Λόγω τροποποίηση του ωραρίου του Εσπερινού ΕΠΑΛ από την σχολική χρονιά 2018-2019 ο όροφος του σχολικού συγκροτήματος είναι διαθέσιμος για το ΙΕΚ Πάτρας μόνο α0πό τις 14:30 μέχρι τις 17:55 δηλαδή για ένα τετράωρο καθώς μετά το «καταλαμβάνει» το Εσπερινό ΕΠΑΛ.
Δεν έχει δικούς του εργαστηριακούς χώρους για φιλοξενία εργαστηρίων και εξοπλισμού. Το ΙΕΚ έχει συνολικά 622 σπουδαστές και δεν επαρκούν οι αίθουσες μόνο του ισογείου του σχολικού συγκροτήματος για την κατάρτιση των σπουδαστών.
Όπως επισημαίνουν οι σπουδαστές υπάρχουν αρκετά χρήματα μέσω ΕΣΠΑ τα οποία θα πρέπει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να διαθέσει προκειμένου να κατασκευαστεί ένα σύγχρονο αυτόνομο και λειτουργικό κτίριο με μεγάλες αίθουσες, αμφιθέατρα μαθημάτων και εκδηλώσεων και σύγχρονους εργαστηριακούς χώρους για την κατάρτιση με σύγχρονο εξοπλισμό, βιβλιοθήκη και σπουδαστική εστία.
Όπως άλλωστε βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες η κατάσταση του κτιρίου δεν αρμόζουν για ένα Δημόσιο ΙΕΚ και το σοβαρό έργο που πρέπει να επιτελέσει.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου