Απομακρύνεται ο αμίαντος από το βόρειο λιμάνι της Πάτρας, που βρίσκεται απέναντι από το οικιστικό ιστό της πόλης, ενώ αναμένεται να ξεκινήσουν εργασίες για τη βελτίωση των υποδομών του, με βασικό σκοπό την εξυπηρέτηση των εμπορευματικών δραστηριοτήτων. Στο πλαίσιο αυτών των εργασιών προβλέπονται και άλλες παρεμβάσεις, όπως λέει στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος, Νίκος Κοντοές, ώστε να καταπλέουν και να δένουν με άνεση τα κρουαζιερόπλοια. Μάλιστα, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο Νίκος Κοντοές, μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να καταπλεύσουν τέσσερα κρουαζιερόπλοια. Σχετικά τώρα με τη απομάκρυνση του αμιάντου, ο κ. Κοντοές λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι "σε περίπου ένα μήνα και αν βέβαια δεν υπάρξει κάποια εμπλοκή, θα υπάρχει ανάδοχος για τις εργασίες καθαίρεσης της στέγης του κτιρίου, που είναι κατασκευασμένη από κυματοειδή φύλλα αμιαντοτσιμέντου".
Οι συγκεκριμένες εργασίες θα γίνουν από πιστοποιημένη εταιρεία, η οποία, σύμφωνα με τον Νίκο Κοντοέ, θα διαχειριστεί τα φύλλα αμιαντοτσιμέντου με τον τρόπο που διαχειρίζονται τα συγκεκριμένα απόβλητα, αφού θεωρούνται επικίνδυνα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια των εργασιών καθαίρεσης της στέγης, θα έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και ο χώρος θα έχει περιφραχθεί. Η απόφαση για την καθαίρεση της στέγης ελήφθη μετά την κατάρρευση υποστέγου από αμίαντο σε άλλο σημείο του βόρειου λιμανιού, που είχε σημειωθεί στις αρχές Αυγούστου του 2017 και είχε ως αποτέλεσμα να χάσει την ζωή του ένας μετανάστης. Έκτος όμως από την απομάκρυνση του αμιάντου, έχουν προγραμματιστεί εργασίες που αποσκοπούν στη βελτίωση υποδομών του βόρειου λιμένα, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικότητας του χώρου και την εξυπηρέτηση των εμπορευματικών δραστηριοτήτων, δηλαδή την αποθήκευση και την προσωρινή παραμονή των διακινουμένων εμπορευμάτων, ώστε να παρέχονται αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους χρήστες του. Επίσης, προβλέπεται να τοποθετηθούν 22 ελαστικοί προσκρουστήρες, για την αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας ελλιμενισμού των πλοίων στο κρηπίδωμα. Παράλληλα, όπως λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο Νίκος Κοντοές "θα προχωρήσουμε ένα διαγωνισμό για
την αποκατάσταση του βάθους της βόρειας λιμενολεκάνης, η οποία προορίζεται για να υποδέχεται τα κρουαζιερόπλοια." Όπως εξηγεί, "σε σημεία της βόρειας λιμενολεκάνης υπάρχουν κάποια ζητήματα αποθέσεων, που έχουν μικρύνει το βάθος της, για αυτό και πρέπει να γίνουν εργασίες, ώστε να αποκτήσει το αρχικό της βάθος." Όσον αφορά στον κατάπλου κρουαζιερόπλοιων στο βόρειο λιμάνι της Πάτρας, ο Νίκος Κοντοές αναφέρει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι "έχουμε μία πρώτη ειδοποίηση, πως φέτος θα υπάρξουν τέσσερις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων" και προσθέτει: "Το γεγονός αυτό συνιστά από μόνο του μία αύξηση της κρουαζιέρας, αλλά δεν μεταβάλει την εικόνα, που λέει ότι η Πάτρα δεν είναι ακόμα πόλος έλξης κρουαζιέρας ή λιμάνι κρουαζιέρας." Πάντως, όπως τονίζει ο Νίκος Κοντοές, "η Πάτρα έχει τη δυνατότητα να γίνει πόλος έλξης κρουαζιέρας, διότι υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές στο λιμάνι, οι οποίες είναι πολύ καλές, και για παράδειγμα καλύτερες από αυτές του λιμένα Κατακόλου, αλλά παρόλα αυτά οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν προτιμούν την Πάτρα, γιατί το λιμάνι του Κατακόλου είναι πιο κοντά στην Αρχαία Ολυμπία." Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγή
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!
Home
Αχαΐα
Δυτική Ελλάδα
Πάτρα
Ξεκινούν εργασίες για την αναβάθμιση της ασφάλειας ελλιμενισμού των κρουαζιερόπλοιων
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).
ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!
ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου